דלג לתוכן העמוד

מכרז פומבי מס' 126/2025: מנהל/ת מחלקת פרויקטים ומיצוי משאבים באגף ההנדסה

קטגוריה סוג המכרז תאריך פתיחת המכרז תאריך סגירת המכרז
דרושים ומכרזי כח אדם פומבי 12/11/2025 26/11/2025

 

המכרז כתוב בלשון זכר ומופנה לכלל המגדרים

למועצה האזורית מבואות החרמון

דרוש/ה

מנהל/ת מחלקת פרויקטים ומיצוי משאבים באגף ההנדסה - מכרז פומבי מס' 126/2025

(מתח דרגות 38–40  בדרוג המח''ר/הנדסאים)

היחידה: אגף ההנדסה

תואר המשרה: מנהלת מחלקת פרויקטים ומיצוי משאבים (כפיפות למהנדס המועצה).

דרגת המשרה ודירוגה: מתח דרגות 38 – 40 בדרוג המח''ר/הנדסאים.

היקף העסקה: 100% משרה.

סוג מכרז: פומבי.

תאריך התחלת עבודה: 1/1/2026

תיאור תפקיד:

  • ניהול מעקב ובקרה על כלל הפרויקטים בהיבט התקציבי והאדמיניסטרטיבי בהתאם להנחיות מהנדס המועצה וכלל ההנחיות המקצועיות מטעם הרשויות המוסמכות.

עיקרי התפקיד:

1.טיפול בחוזים/הזמנות עבודה לקבלנים, ספקים, מתכננים ומפקחים.

2.בדיקת חשבונות קבלנים, ספקים, מתכננים, מפקחים, בהתאם לחוזים קיימים והזמנות עבודה  מאושרות.

3.הגשת תביעות מימון מול משרדי הממשלה ורשויות המממנות את הפרויקטים בהתאם לנהלים של המשרדים והרשויות.

4.מעקב לשחרור הכספים מול הרשויות להעברת הכספים לקופת המועצה.

5.הכנת תכניות עבודה למשרדי ממשלה ורשויות בתיאום עם מהנדס המועצה.

6.הגשת קולות קוראים בתחום פרויקטים הנדסיים למשרדי ממשלה ורשויות באמצעות מערכת מרכב"ה, מנו''ף ומערכות אינטרנטיות.

7.ניהול כרטיסי  פרויקטים מול הוצאות ותקבולים, במהלך ביצוע הפרויקטים , מול תב"רים ומול הגזברות.

דרישות סף להגשת מועמדות:

השכלה ודרישות מקצועיות:

  • אקדמאי או הנדסאי -יתרון לבעלי השכלה בהתמחות בשלטון המקומי ,  כלכלה/מנהל עסקים או הנדסאי בניין / אזרחי או הנדסאי תעשיה וניהול.
  • ניסיון של שנתיים לפחות באחד או יותר מהתחומים הבאים:
  • נושאים הקשורים לניהול ,בקרה ופיקוח על תקציבים.
  • נושאים הקשורים לאדמיניסטרציה בתחום ההנדסה, פרוייקטים הנדסיים או תשתיתיים.
  • ניסיון וידע בקריאה וניתוח חוזים - יתרון.
  • ניסיון מעשי ו/או תעודת הסמכה בתחום הנה''ח - יתרון.

דרישות ניסיון

א. ניסיון מקצועי - שנתיים כאמור בדרישות הסף.

ב. ניסיון ניהולי - 3 שנים בתחומים רלוונטיים.

דרישות נוספות

א. שפות- עברית ברמה גבוהה .

ב. יישומי מחשב- שליטה מלאה ביישומי  ה-OFFICE (EXCELL ברמה גבוהה)

ג. היכרות וניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת לרבות מערכות מרכב''ה ומנו''ף

 

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד

  • עבודה בסביבה מרובת משימותיחסי אנוש מעוליםסדר ,ארגון ודיוקעבודה מול ממשקים רבים.

 

הבהרות

זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה.

תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

הליכי המיון למשרה

הגשת כלל המסמכים הנדרשים על ידי המועמד כמפורט:

  • קורות חייםבקובץ word  בלבד
  • אישורי העסקה במקומות עבודה במסמך רשמי מטעם המעסיק הכולל פרטי מקום העבודה, לוגו, דרכי תקשורת וחתימה וחותמת, פרטי המשרה, תקופת עבודה (תאריכי התחלה וסיום) והיקף המשרה.
  • תעודות המעידות על השכלה (עותק נאמן למקור) המלצות בכתב (ככל שישנן) ופרטי הממליצים כולל דרך ליצירת קשר עימם.
  • שאלון למועמד למשרה מלא (ניתן לקבלו באמצעות מייל חוזר עם קבלת קורות החיים).
  • שאלון מועמדות (שאלון אבחון) מלא (ניתן לקבלו באמצעות מייל חוזר עם קבלת קורות החיים).
  • כלל המועמדויות אשר יוגשו באופן המפורט לעיל וימצאו תקינות בהיבט עמידה בתנאי הסף יזומנו לוועדת בחינה.       

 

המעוניינים מוזמנים להגיש הצעתם בצירוף כלל המסמכים אשר פורטו לעיל:

  • לא יתקבלו הצעות שלא צורפו אליהן כלל המסמכים כפי שפורטו בנוסח המכרז. רק פניות מתאימות תענינה.
  • ההצעה תוגש  באמצעות הטפסים הייעודיים באתר המועצה על פי הקישורים הבאים לא יאוחר מתאריך 26/11/2025 בשעה 16:00:
טופס מועמדות: https://www.mvhr.org.il/315/
שאלון מועמדות: https://www.mvhr.org.il/335/
  • לפרטים נוספים ובירורים - טלפון: 04-6818030 או לדוא"ל: shmulikb@mvhr.org.il
  • המועמדים יוזמנו להופיע בפני וועדת בחינה.

בברכה,

בני בן-מובחר, ראש המועצה.