מכרזים
מכרז פומבי מס' 125/2025: מנהל/ת מחלקת פיתוח
| קטגוריה | סוג המכרז | תאריך פתיחת המכרז | תאריך סגירת המכרז |
|---|---|---|---|
| דרושים ומכרזי כח אדם | פומבי | 12/11/2025 | 26/11/2025 |
מכרז פומבי מס' 125/2025
למועצה האזורית מבואות החרמון
דרוש/ה
היחידה: אגף ראש העיר מחלקה: מזכירות
תואר המשרה: מנהל/ת מחלקת פיתוח וממונה על תכנית החומש
דרגת המשרה ודירוגה: 38-40 בדירוג המח''ר
היקף העסקה: 100% משרה
סוג מכרז: פומבי
תיאור / ייעוד תפקיד:
ניהול , ליווי, תכלול והוצאה לפועל של מדיניות ותכניות הפעולה של ראש המועצה, תוך מיקוד בתכנון ופיתוח המועצה והאזור לטווח ארוך
עיקרי התפקיד ,תחומי אחריות ומשימות עיקריות:
- ליווי יוזמות לקידום ופיתוח האזור – תכנון וביצוע מהלכים מערכתיים בתחומי מיזמים עסקיים, חינוך, תיירות, תשתיות, שירותים קהילתיים ועוד.
- טיפוח קשרי חוץ – יצירת קשרים ושיתופי פעולה עם משרדי ממשלה, גופים פילנטרופיים, שותפים עסקיים וקהילות אזוריות בארץ ובחו"ל.
- תכלול וניהול משימות חוצות -ארגון – תיאום בין אגפי הרשות, מחלקות וגופי מטה שונים, הובלת צוותים רב-תחומיים למשימות ייחודיות.
- בניית תכניות עבודה – גיבוש תכניות שנתיות ורב-שנתיות ליישום מדיניות, מדדי הצלחה ומנגנוני בקרה.
- הוצאה לפועל של תכניות ראש המועצה – אחריות על תיאום וביצוע מלא של תכניות הדגל, תוך דיווח ישיר לראש המועצה והצגת סטטוס התקדמות שוטף.
- ממונה על תכנית החומש
דרישות סף:
- תואר אקדמי שנרכש במוסד להשכלה המוכר כמוסד להשכלה גבוהה - רצוי בתחומי מנע''ס, כלכלה, מדיניות ציבורית או משפטים.
- שפות : עברית ואנגלית ברמה גבוהה
- יישומי מחשב : ידע והיכרות עם תוכנות office
- ניסיון ניהולי : לא נדרש
- ניסיון מקצועי: שנתיים בתחומי עשייה על פי תחומי האחריות המפורטים
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד
- ממשקי עבודה עם כלל מנהלי המחלקות במועצה , ראש המועצה ומנכ''ל
- ממשקי עבודה עם מגוון רחב מאוד של גורמי ממשלה , גופים פילנטרופיים , גופים עסקיים
- עבודה מול מאגרי מידע
- ייצוג הרשות בפרומים מקצועיים מחוץ לרשות
- יישום כישורי ניהול, יוזמה, ראייה מערכתית
- יישום כישורי תקשורת, כתיבה, ייצוג ומו"מ ברמה גבוהה
- שליטה מלאה ביישומי מחשב ותהליכים דיגיטליים
- עבודה אינטנסיבית, כולל בשעות בלתי שגרתיות
כפיפות:
- ראש המועצה ובתיאום עם מנכ''ל המועצה.
הבהרות
- זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה.
- תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים
הליכי המיון למשרה
הגשת כלל המסמכים הנדרשים על ידי המועמד כמפורט:
- קורות חיים – בקובץ word בלבד
- אישורי העסקה במקומות עבודה במסמך רשמי מטעם המעסיק הכולל פרטי מקום העבודה, לוגו, דרכי תקשורת וחתימה וחותמת ,פרטי המשרה , תקופת עבודה (תאריכי התחלה וסיום) והיקף המשרה.
- תעודות המעידות על השכלה ( עותק נאמן למקור)
- המלצות בכתב (ככל שישנן) ופרטי הממליצים כולל דרך ליצירת קשר עימם
- שאלון למועמד למשרה מלא (ניתן לקבלו באמצעות מייל חוזר עם קבלת קורות החיים)
- שאלון מועמדות ( שאלון אבחון ) מלא ( ניתן לקבלו באמצעות מייל חוזר עם קבלת קורות החיים)
- כלל המועמדויות אשר יוגשו באופן המפורט לעיל וימצאו תקינות בהיבט עמידה בתנאי הסף יזומנו לוועדת בחינה.
המעוניינים מוזמנים להגיש הצעתם בצירוף כלל המסמכים אשר פורטו לעיל:
- לא יתקבלו הצעות שלא צורפו אליהן כלל המסמכים כפי שפורטו בנוסח המכרז. רק פניות מתאימות תענינה.
- ההצעה תוגש באמצעות הטפסים הייעודיים באתר המועצה על פי הקישורים הבאים לא יאוחר מה – 26/11/2025 בשעה 16:00:
טופס מועמדות: https://www.mvhr.org.il/315/
שאלון מועמדות: https://www.mvhr.org.il/335/
- לפרטים נוספים ובירורים - טלפון: 04-6818030 או לדוא"ל: shmulikb@mvhr.org.il
- המועמדים יוזמנו להופיע בפני וועדת בחינה.
בברכה,
בני בן-מובחר, ראש המועצה.